دادستان دیوان محاسبات کشور انتخاب شد فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد: عملیات وعده صادق اوج قدرت‌افکنی و نمایش اقتدار الهی نظام مقدس ما است ادعای جدید آمریکا: ۳ سکوی پرتاب موشک ارتش یمن را هدف قرار دادیم رئیس دیوان محاسبات کشور انتخاب شد عراق بر لزوم یکپارچگی مواضع بین‌المللی و توقف تجاوزات علیه غزه تاکید کرد جانشین فراجا کشور: طرح «نور» تعطیل نخواهد شد و ارتباطی به تغییر دولت ندارد آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تأمین و مراقبت از مرز‌ها ۲۰۰ حامی فلسطین در پی ورود به ساختمان کنگره آمریکا دستگیر شدند ایران اتهامات آمریکا، انگلیس و فرانسه علیه تهران را رد کرد آیا جیمی کارتر فوت کرد؟ جدیدترین نظرسنجی نتایج انتخابات آمریکا منتشر شد + جزئیات بایدن پس از ابتلا به کرونا آفتابی شد + فیلم حمله شدید هریس به ترامپ | او به دنبال بازگرداندن آمریکا به گذشته است جنجال در دیدار نتانیاهو و خانواده اسیران صهیونیست در آمریکا شهادت ورزشکاری دیگر در حمله ارتش اسرائیل به غزه پزشکیان: آنهایی که پای صندوق رای هم نیامدند، مردم ما هستند حمله موشکی حزب‌الله به شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» (۲ مرداد ۱۴۰۳) تظاهرات اعتراضی صهیونیست‌ها در «تل‌آویو» ترامپ با نتانیاهو دیدار می‌کند (۲ مرداد ۱۴۰۳) عملیات ترکیبی قسام در کرانه باختری | قسام: ۳ نظامی صهیونیست را زخمی کردیم (۲ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نماینده فلسطین در سازمان ملل: جنگ غزه بزرگترین کشتار دسته جمعی تاریخ است

  • کد خبر: ۲۳۹۵۷۶
  • ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴
نماینده فلسطین در سازمان ملل: جنگ غزه بزرگترین کشتار دسته جمعی تاریخ است
نماینده فلسطین در سازمان ملل متحد تأکید کرد: رژیم صهیونیستی بدون هیچ گونه شرم و ابایی، اقدام به کشتار فلسطینی‌های نیازمند حمایت اعم از زنان، کودکان، سالخوردگان، روزنامه‌نگاران و کادر درمان کرده است و جنگ غزه به عنوان بزرگترین کشتار دسته جمعی در تاریخ بشریت ثبت خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، «ریاض منصور» نماینده فلسطین در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره غزه گفت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به زندگی فلسطینی‌ها و اسرای صهیونیست در نوار غزه یا کرامت انسانی هیچ‌گونه توجهی ندارد.

وی از اعضای شورای امنیت سازمان ملل سوال کرد: برای متوقف کردن اقدامات جنون آمیز و جنگ نسل کشی نتانیاهو چه اقدامی انجام می‌دهید؟

نماینده فلسطین در سازمان ملل متحد تاکید کرد: نباید منتظر ماند تا این جنگ در غزه به یک جنگ دینی بی پایان تبدیل شود.

ریاض منصور تصریح کرد: رژیم صهیونیستی بدون هیچ گونه شرم و ابایی، اقدام به کشتار فلسطینی های نیازمند حمایت اعم از زنان، کودکان، سالخوردگان، روزنامه‌نگاران و کادر درمان کرده است و جنگ غزه به عنوان بزرگترین کشتار دسته جمعی در تاریخ بشریت ثبت خواهد شد.

«آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد روز گذشته در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) با اشاره به حملات جنایتکارانه مکرر ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی، هر نقطه از نوار غزه را یک قتلگاه احتمالی دانست.

گوترش در ادامه نوشت: حجم ویرانی ها در غزه، غیر قابل درک و غیر قابل قبول است و هیچ مکان امنی در نوار غزه وجود ندارد.

با گذشت بیش از ۹ ماه از عملیات طوفان الاقصی و اسارت شماری از صهیونیست ها به دست مقاومت فلسطین در نوار غزه، این رژیم با وجود تجاوز گسترده به این منطقه نه تنها نتوانسته اسرای مذکور را آزاد کند، بلکه شمار زیادی از آنها در حملات هوایی و توپخانه ای این رژیم به مناطق مختلف نوار غزه، کشته شده اند.

این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است. این جنایات موجب شد تا مقامات تل آویو به اتهام «نسل‌کشی» به دیوان بین‌المللی دادگستری معرفی شوند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->